miércoles, 23 de mayo de 2007

CAMPS FORMULA 1 VALENCIA

Video denuncia. Engaños y mentiras del PP (Camps, Rita y Ecclestone). Formula 1, Valencia.

martes, 22 de mayo de 2007

Valencia Penetracion Urbana

Situacion actual construcción
penetración urbana violación de derechos

lunes, 21 de mayo de 2007

El GRUP ORGANITZAT PER LLIURE FORMIGONAR (GOLF)

El GRUP ORGANITZAT PER LLIURE FORMIGONAR (GOLF) vol fer pública la seua candidatura a l'alcaldia de Carcaixent, i presentar-se al poble com un partit polític de gent jove que aposta pel PROGRÉS de Carcaixent.

* L'objectiu principal del nostre partit és la búsqueda del desenvolupament sostenible del nostre poble.

* Davant la situació d'estancament de l'agricultura i la indústria que està patint Carcaixent, el GOLF sorgeix com la millor alternativa per assegurar un futur digne als nostres ciutadans.


http://golfcarcaixent.blogspot.com/

viernes, 18 de mayo de 2007

miércoles, 16 de mayo de 2007

Esta paròdia feta amb clics d'un informatiu de Canal 9 és l'obra guanyadora del concurs Adéu PP organitzat pel BLOC JOVE: www.adeupp.org

Formula 1 Circuito Valencia 2008

El programa electoral del PP para la Comunidad Valenciana es un contrato con nombre propio: Bernie Ecclestone. Este empresario firma el proyecto de un partido político para toda una región. De ganar, ya no será Camps el que gane, sino Ecclestone, porque al parecer no se vota a un presidente, sino a un empresario que supedita su inversión al triunfo de una opción política. Ya sabemos que el PP valenciano le ha puesto precio al voto, a pesar de haberle quitado todo su valor.

martes, 15 de mayo de 2007

Fórmula 1 a Valencia

“Aunque todo está cerrado, no firmaré el contrato hasta después de las elecciones”. Bernie Ecclestone, el dueño de la F1, el amigo de Aznar, sólo llevará un gran premio a Valencia si el PP de Francisco Camps y Rita Barberá ganan las elecciones.

sábado, 5 de mayo de 2007